Виставка від міжнародної дослідницької платформи PHROOM «Переосмислення архіву»

Zapping the Archive

Дисклеймер: усі виставки ми планували відкрити 23-26 квітня під час Odesa Photo Days 2020, проте ситуація змінилася через пандемію коронавірусу. Слідкуйте за подальшими новинами фестивалю.

Партнерська локація — Одеський муніципальний музей приватних колекцій ім. О. В. Блещунова

У світі, розбещеному граматикою цифрового спілкування і неоліберальними виробничими відносинами, коли все невпинно поширюється і споживається, виникає підозра, що мова фотографії стрімко втрачає лінгвістичну та постуральну автономію. Через це з’являється відчуття неминучого зникнення постаті іншої людини, її образів і зображень.

Цікаво оцінити вплив нових дослідницьких платформ, які займаються обліком, відбором, зберіганням та використанням фотографічного матеріалу, і за можливістю виявити приклади, що підтверджують цю підозру.

В рамках такого дослідження онлайн-журнал PHROOM представляє добірку фотографій зі свого архіву. Це роботи різних авторів з власними символами, які використовуються для створення єдиної тематичної, дисциплінарної, естетичної зони, що включає найбільш важливі приклади сучасного лінгвістичного вираження у візуальному полі, однак при цьому зберігається лінгвістична автономія кожного автора.

АВТОРИ

Фотографія: NO.223 (Лін Джіпенг), Бренді Ів Аллен, Ліза Амброссіо, Фабріціо Белломо, Маттео Кремонесі, Марко Дапіно, Джузеппе де Маттіа, Ірен Фенара, Крістіан Мікаель Філардо, Марія де ла О Гаррідо, Йакко Кахіланьємі, Сенгу Кім, Іва Контіч, Юлія Кривич, Елізабет Габріель Лі, Александра Летбрідж, Камілла Левек, Анн Массаль, Сергій Мельниченко, Бруно Муцоліні, Джованні Оберті, Єва Островська, Бенедетта Паніссон, Глорія Пасотті, Сара Мішель Рісагер, П’єро Рой, Сімона Сап’єнза, Агнєшка Сеюд, Альберто Сінаглія, Енріко Смерільї, Марінос Цагкаракіс, Сібрен Вануберберге, Кароліна Войтас, Альба Зарі, Фані Згуро.

Відео: Софія Берсанеллі, Жанлука Коденіньї, Маттео Кремонесі, Карло Ферраріс, Мауро Фольчі, Агнеса Галіотто, Манела Гарсіа, Деметріо Джакомеллі, Іва Контіч, Бінгхуан Лі, Орестіс Мавродіс, Івана Мірчевська, Бруно Муцоліні, Камілла Роккі, Фані Згуро.

КУРАТОРИ

Джанджакомо Кірла (Мілан) — арт-директор, редактор, дослідник у сфері візуальної культури та візуальних комунікацій. Його дослідження сфокусовані на тому, щоб вивчати здійснення, сприйняття та виробництво художніх проектів. Він також аналізує нові можливості, які відкриваються у сфері мистецтва та візуальних комунікацій завдяки технологічному прогресу. Він є директором PHROOM: головним редактором однойменного журналу і креативним директором агенції під тією ж назвою. Керівник галереї Office Project Room (Мілан), а також залучений як арт-директор і креативний консультант у різних проектах.

Елена Ребекка Ріволта (Мілан) — випускниця факультету New Technologies of Art, зараз закінчує магістратуру за спеціальністю «Візуальна культура та кураторські практики» в Академії мистецтв Брери. Входить до редколегії журналу PHROOM. Її досвід роботи як художника та галерейного асистента разом з організацією виставок та конференцій з відповідними публікаціями скерував її до навчання кураторству та управлінню проектами в галузі мистецтва.

PHROOM — міжнародна дослідницька платформа сучасної фотографії та відеомистецтва. Завдяки безперервному дослідженню вони відбирають та презентують проекти з усього світу, окреслюючи їхній архів, виставки, кураторські та редакторські проекти, профіль панорами, що розглядає фотодослідження та відео-мистецтво як головних героїв безперервної мовної та культурної еволюції.

Фото на обкладинці: Єва Островська — Любов була тепла і солодка, як мандариновий схід сонця.